Friday 21 October 2016

Bereken Market Grootte

Bereken Market Grootte Mark grootte (Frost Sullivan) 'N Goeie agtergrond oor die belangrikheid van die mark grootte en 'n hoë-vlak beskrywing van drie benaderings. Die artikel is meer gerig op gevestigde besighede, eerder as starters. Discussest die kwessie van 'n Internet opstart perspektief. Onderwerpe sluit in die 8220; primêre en sekondêre demand8221; en die 8220; ketting verhouding method8221 ;. Daar is 'n Deel II, maar dit vereis 'n rekening. Hoe om markgrootte skat (Lightspeed Venture Partners) Ook van die Internet begin perspektief. Fokus op die konsep van 8220; Totaal Aanspreekbaar mark grootte (TAM) 8221 ;. Gee 'n voorbeeld gebruik van 'n top-down benadering. 8220, Begin met 'n groot aantal en verfyn dit down8221 ;. Dit is 'n algemene tema onder hierdie artikels, maar nie een van hulle vir julle baie oor hoe jy die groot aantal kry om mee te begin of hoe jy kan seker wees jy voldoende vernou vertel. Mark Davis beskryf die verskille tussen bottom-up en top-down mark grootte, en beveel entrepreneurs om verskeie metodes probeer om omvattend te wees. Steve Blank (van Lean Startups) beskryf hoe om te stel en te evalueer 'n 8220; mark grootte hypothesis8221 ;. Die bespreking sluit TAM vs Sam en top-down vs bottom-up skatting. Mark grootte (Google Antwoorde) Nog 'n bespreking oor TAM vs SAM, met voorbeelde. Die artikel is vanaf 2004, en die skakels verskyn dood. 'N Lys van verskeie aanlyn databronne vir marknavorsing. Baie omvattende! Nog 'n lys van databronne, plus 'n afdeling oor opmeting potensiële kliënte. Video van 'n aanbieding en die gepaardgaande skyfie dek op marknavorsing vir opstart entrepreneurs. Marknavorsing Inligting Bronne (New York Wetenskap en Nywerheid Sake Biblioteek [SIBL]) Im vertel dat die SIBL is 'n uitstekende bron vir marknavorsing, met baie premie data bronne wat nuttig is vir die mark grootte is. Hierdie klas wys hoe om die biblioteek en sy hulpbronne te gebruik. Praktiese, begin-vriendelike advies vir die meet van markgrootte goedkoop.


No comments:

Post a Comment